4А,Б

  Покликання на онлайн урок англійськоі мови (понеділок, вівторок, четвер):

    https://meet.google.com/meo-ascg-ewh

 Посилання на електронний підручник "English with smiling Sam 4" автор Оксана Карпюк: 

https://drive.google.com/file/d/1rYLw9XfwvLR_AF0sZX9oGKgxEiT-ngH2/view?usp=drive_link

 Посилання на електронний робочий зошит "English with smiling Sam 4. Activity Book":

https://drive.google.com/file/d/1pkTaZP8PBZAVaJNBiQvomza8aj2b4rTd/view?usp=drive_link


                              11 березня 2025

               Tuesday, the eleventh of March

                                  Classwork

 Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

Підтема: Story Time. Час слухати та читати цікаві історії.

                                     Plan

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя: 

https://drive.google.com/file/d/15RLoQR56r0pdQhgiVkW95XLVkuF3sSyo/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: вивчити слова та повторити правило;  виконати по друкованому зошиту письмово в. 4-5, с.79 (4) розшифрувати слова; 5) переписати речення, змінивши прикметник з протилежним значенням). 


          10 березня  2025 - працюємо з повторенням (асинхронно).


                                6 березня 2025

                     Thursday, the sixth of March

                               Classwork

 Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

Підтема: The different places on the Earth. Grammar.

Різні місця на планеті Земля. Граматика. Повторення.

                                         Plan

 ІІ. Практична частина:

1. Vocabulary work. Словникова робота: повторення  слів по темі "The world of nature" "Світ природи". Vocabulary Quiz. 

2. Grammar work. Граматика. Повторення. Вищий та найвищий ступені порівняння прикметників: виконання завдань на закріплення граматичної теми усно та письмово по підручнику та друкованому зошиту. Grammar Ouiz.

3. Reading Comprehension. Читання з виконанням завдань. Виконання вправ 3-5, с. 94-95 (усно та письмово).

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова та правило;  виконати по друкованому зошиту письмово в. 1, с.77(за змістом оповідання 3, с. 94-95 доповнити речення відповідними словами; 

 

                              4 березня 2025

                     Tuesday, the fourth of March

                                     Classwork

 Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

Підтема: The different places on the Earth. Forests and deserts.

Різні місця на планеті Земля. Ліси та пустелі.

                                          Plan

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя: 

https://drive.google.com/file/d/1SlEeQttbTG71a7GLsZWoHyxkXax3dasP/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: вивчити слова та повторити правило;  виконати по друкованому зошиту письмово в. 1-2, с.76 (погрупувати подані  слова у три стовпчики відповідно до картинки або місця).


                                 3 березня 2025

                       Monday, the third of March

                                   Classwork

 Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

Підтема: The different places on the Earth. Grammar.

Різні місця на планеті Земля. Найвищий ступінь порівняння прикметників.

                                            Plan

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя: 

https://drive.google.com/file/d/1f7u48VQD4Y6h5iaeaFc045nUdOEqnjtl/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова та правило;  виконати по друкованому зошиту письмово в. 3, с.74 ( скласти та записати  3 речення з найвищим ступенем порівняння за зразком ).


                                27 лютого 2025

                Thursday, the twenty-seventh of February

                                       Classwork 

 Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

Підтема: The different places on the Earth. Grammar.

Різні місця на планеті Земля. Найвищий ступінь порівняння прикметників.

                                                   Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя: 

https://drive.google.com/file/d/100nw679LRbiHd0gGv8viUfBNZudX4F1s/view?usp=sharing

ІІІ. Hometaskповторити словавивчити правило;  виконати письмово в. 1-2, с.74     друкованому зошиті: 1) утворити пропущені ступені порівняння прикметників; 2) за допомогою поданих прикметників  утворити найвищий ступінь порівняння та додати відповідний іменник і вписати в речення).


                              25 лютого 2025

                Tuesday, the twenty-fifth of February

                                   Classwork

 Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

Підтема: The different places on the Earth. The Comparatives.

          Різні місця на планеті Земля. Граматика.

                                      Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

1. Vocabulary work. Словникова робота: вивчення нових слів по темі "The world of nature" "Світ природи" та виконання лексичних вправ по підручнику письмово та усно: в.1-2, с. 92:

poles - полюсиthe North Pole – північний полюсthe South Pole – південний полюсthe Earth – планета Земляan ocean - океанa desert - пустеляa tropical forest – тропічний лісdry - сухийa plant - рослина.

2. Grammar work. Граматика. Повторення. Вищий ступінь порівняння прикметників: 

а) повторення правила утворення вищого ступіню прикметників

b) виконання завдань на закріплення граматичної теми усно та письмово по підручнику та друкованому зошиту.

 ІІІ. Hometask: вивчити слова та повторити правило;  виконати письмово в. 1, 3, с.73     друкованому зошиті: 1) утворити вищий ступінь порівняння поданих прикметників; 3) вибрати правильний варіант слова).

                

                               24 лютого 2025

                Monday, the twenty-fourth of February

                                 Classwork

  Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

Підтема: Winter weather and activities. My favourite season.

                   Зимова погода та розваги. Улюблена пора року.

                              Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя: 

https://drive.google.com/file/d/100nw679LRbiHd0gGv8viUfBNZudX4F1s/view?usp=sharing

ІІІ. Hometaskповторити словавивчити правило;  виконати письмово в.2, с.72     друкованому зошиті: розташувати подані слова, які позначають гарну погоду у "сонечко", а погану погоду - у "хмаринку". Скласти та записати одне речення яка погода подобається і чому, а друге - яка не подобається і чому).


                              20 лютого 2025

                 Thursday, the twentieth of February 

                                  Classwork 

          Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

   Підтема: The weather in winter. Grammar: Comparative degree of adjectives.

Погода взимку. Граматика: вищий ступінь порівняння простих прикметників. 

                                              Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя: 

 https://drive.google.com/file/d/100nw679LRbiHd0gGv8viUfBNZudX4F1s/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова та    вивчити правило;  виконати по підручнику письмово в.3-4, с.90-91 (у звичайному зошиті: 3) утворити простий або вищий ступінь порівняння прикметників; 4) доповнити речення відповідними прикметниками із в.3, с.90).


                              18 лютого 2025

                  Tuesday, the eighteenth of February

                                   Classwork

 Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

   Підтема: Activities in winter. Розваги взимку.

          Past Simple Tense. Простий минулий час.

                                          Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

1. Vocabulary work. Словникова робота. Виконання лексичних вправ по темі "Зима. Погода та розваги взимку" по підручнику та друкованому зошиту письмово та усно. 

2. Grammar work. Граматика. Past Simple Tense. Простий минулий час. Стверджувальна, питальна та заперечні форми:

a) правило утворення, с. 89; b) граматичні вправи на закріплення по підручнику та друкованому зошиту усно та письмово.

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова та  вивчити правило, с. 89;  виконати письмово в.5, с.71  друкованому зошиті:скласти та записати 5 запитань за таблицею та надати коротку відповідь на свої запитання за зразком).


                                   17 лютого 2025

                     Monday, the seventeenth of February

                                        Classwork

  Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

Підтема: A letter to my Friend. Past Simple Tense.

                Лист другу. Простий минулий час.

                                 Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:     

https://drive.google.com/file/d/1iUCk3bFk_H3lbU1hi63hrjKZLBh9vpUO/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, 5, с. 88-89:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова, с. 88 у підручнику та    вивчити правило, с. 89;  виконати письмово в.3-4, с.71  друкованому зошиті).

                                     13 лютого 2025

                Thursday, the thirteenth of February

                              Classwork

  Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.

Підтема: Winter. Зима. Past Simple. Простий минулий час.

                                        Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1iUCk3bFk_H3lbU1hi63hrjKZLBh9vpUO/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, 5, с. 88-89:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: вивчити нові  слова, с.88; повторити  правило;  виконати письмово в.2-3, с.70-71  друкованому зошиті: 2) на малюнку обвести та записати слова-дії, що ти зазвичай робиш взимку; 3) використовуючи слова-дії попередньої вправи,  скласти речення у теперішньому та в минулому часі за зразком вправи).).


                        11 лютого 2025

             Tuesday, the eleventh of February   

                             Classwork 

   Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

   Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 4

                                (продовження)

                                            План

І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка,  мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи.

 ІІ. Практична частина:

Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .

а) виконання учнями діагностувальної роботи № 4 по темі: "Health and body care." " Здоров'я та гігієна людини"виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 2, 3); читання (Task 5); письма (Task 6).

b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.

Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра! 

 

                      10 лютого 2025

               Monday, the tenth of February 

                             Classwork

  Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

   Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 4

                                            План

І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка,  мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи.

 ІІ. Практична частина:

Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .

а) виконання учнями діагностувальної роботи № 4 по темі: "Health and body care." " Здоров'я та гігієна людини"виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 1, 2, 3); слухання (Task 4); 

b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.

Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!  


                               6 лютого 2025 

                    Thursday, the sixth of February

                                  Classwork

  Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

   Підтема: Revision. Повторення вивченої теми.                            

                                                     Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні ігри.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1GLT7vGcqVfBcakAFGs2FvfHlDhGRCG6F/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 2, с. 66-67 у друкованому зошиті: скласти та записати 8 реченнь, використовуючи дієслова "should/shouldn't" та словосполучення під малюнками). 


                           4 лютого 2025

                 Tuesday, the fourth of February

                                  Classwork

  Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

Підтема: Let's read and write! Нумо читати та писати!

                                                     Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні ігри.

 ІІ. Практична частина: 

 1. Vocabulary revision: повторення вивчених ЛО по темі: Здоров'я та гігієна людини". Виконання лексичних вправ по підручнику та по друкованому зошиту усно та письмово.

 2. Grammar revision: розвиток граматичних навичок: повторення правила утворення часових форм дієслів: Present Simple, Present Continuous and  Past Simple.

 Виконання граматичних вправ по підручнику та по друкованому зошиту усно та письмово. 

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова; граматичні правила;  виконати письмово в. 1-2, с.64  друкованому зоиті).


                              3 лютого 2025

                    Monday, the third of February    

                                  Classwork

  Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

Підтема: Story Time. Час цікавих історій.

                                        Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/10iZKqlUIbkLMqPcR_QdISc9TFE8mQMSp/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 2, с.65  друкованому зошиті: доповнити речення відповідними словами за змістом оповідання в.1, с. 82-83 у підручнику).


                                 30 січня 2025

                    Thursday, the thirtieth of January

                                    Classwork

  Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

Підтема: Take care of your health. Бережи своє здоров'я. 

                                        Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1eIIIsKc1HW17svjVilBq_ddbdNgKPP5V/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати по підручнику  письмово  в. 3, с. 81 (у звичайному зошиті: переписати речення та вставити відповідні слова з прямокутника; прочитати та перекласти).


                                   28 січня 2025

                   Tuesday, the twenty-eighth of January

                                     Classwork

 Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

Підтема: I have a cold. У мене застуда.

                                          Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1Vkc4YD5m_fzV6yzFAiEBMS2U1tm2cmIH/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 2, с. 80:

https://drive.google.com/file/d/1-jactniRydbGN5hUbDHjP9sy04Va0NfO/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 3-4, с.63  друкованому зошиті: 3) за змістом прослуханого оповідання у в.2, с.80 у підручнику доповнити речення відповідними словами); 4) поєднати дві відповідні частини у речення та скласти свої 3 речення та записати у вільні рядки). 


                                     27 січня 2025

                   Monday, the twenty-seventh of January

                                         Classwork

 Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

Підтема: At the doctor's. У лікаря.

                                          Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1idv_j31gVySKsdAods4NhVAVMFqOCZAR/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1-2, с. 62-63   друкованому зошиті:1) розкрити дужки та розшифрувати слово; 2) доповнити діалоги відповідними рядками слів за зразком вправ у зошиті та підручнику;


                                23 січня 2025

               Thursday, the twenty-third of January

                                 Classwork

 Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

Підтема: Healthy problems. Useful advice.

    Проблеми зі здоров'ям. Корисні поради .

                                                 Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1oGd36KKc6hQztHxcctjjHkh42m7tJySJ/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1-2, с. 61   друкованому зошиті:1) поєднати проблему з вирішенням; 2) доповнити діалоги відповідними словами за зразком;


                                21 січня 2025

                 Tuesday, the twenty-first of January

                                  Classwork

 Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

Підтема:  Illnesses. Хвороби.    

                                                 Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1spHdpGAA0nqXOTOvHLrQ0Vq4wucqiLI2/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 76:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 60   друкованому зошиті:1) вписати пропущене слово (вверху) в речення; 2) позначити малюнок відповідно до речення;


                                    20 січня 2025

               Monday, the twentieth of January

                             Classwork

Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

Підтема: Good health is above wealth. Гарне здоров'я - запорука успіху.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1nA64LZOhWIcFEZY7PiYfCbe77ctWH_9o/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 2-3, с. 59   друкованому зошиті:2) за змістом в. 5, с. 75 у підручнику доповнити речення; 3) доповнити речення поданими вверху словами.


                                16 січня 2025

                  Thursday, the sixteenth of January  

                               Classwork

Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

 Підтема: Healthy Lifestyle. Здоровий спосіб життя.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1vLQFtSqOJEvr1XJZpsVGX9q_cqLYFyRO/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати по підручнику  письмово  в. 4, с. 74 (у звичайному зошиті в лінію: за зразком вправ підручника та зошита скласти та записати 5 речень, що варто робити або не робити, щоб бути здоровим).


                              14 січня 2025

                 Tuesday, the fourteenth of January   

                                 Classwork

Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

 Підтема: Healthy habits. Здорові звички.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1K34rNU1hE8bMESgAX4lUJt8O95gqT8o9/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 4, с. 72:

https://drive.google.com/file/d/1PFzsHUlPIKbbaXMjH-9oudD0AyHp4mbF/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 5-6, с. 57   друкованому зошиті: 5) доповнити речення за змістом оповідання; 6) скласти та написати 5 речень-порад здорового способу життя за зразками).


                                13 січня 2025

                  Monday, the thirteenth of January

                                   Classwork

Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.

 Підтема: Lizzy's healthy life. Здоровий спосіб життя Лізі.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1VuSeFhFgZm2bp_r3VAhf23qBtki6B2Hq/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 2, с. 70:

https://drive.google.com/file/d/1XfBUOkvXvh_GoM69ActiVD4CjrSj-2mF/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1, 3, с. 56- 57   друкованому зошиті: 1)доповнити речення за змістом оповідання; 3) розташувати слова в реченні у правильному порядку,


                                   26 грудня 2024

                 Thursday, the twenty-sixth of December

                                    Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

 Підтема: Revision. Повторення.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1ygNdhqPjJbjAqmg6rXWMDx3Duc0GWXT4/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити тему: слова, правило.


                                     24 грудня 2024

                    Tuesday, the twenty-fourth of December   

                                    Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

 Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 3

                                      (продовження)

                                            План

І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка,  мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи.

 ІІ. Практична частина:

Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .

а) виконання учнями діагностувальної роботи № 3 по темі: "Let's celebrate!" "Нумо святкувати!"виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 2, 4); читання (Task 6); Writing (Task 7). 

b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.

Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!  


                                  23 грудня 2024

                    Monday, the twenty-third of December

                                     Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

 Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 3

                                            План

І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка,  мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи.

 ІІ. Практична частина:

Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .

а) виконання учнями діагностувальної роботи № 3 по темі: "Let's celebrate!" "Нумо святкувати!"виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 1, 3, 4); слухання (Task 5); 

b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.

Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!  


                                     19 грудня 2024

                    Thursday, the nineteenth of December

                                  Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: Preparing for the birthday party.

          Готуємось до свята. День народження.

                                                 Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні вправи.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1EkXYVFUR5XGeB4gc4-9DTJOY_Ro_75O8/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова, правило;   виконати письмово в. 2, с. 50   друкованому зошиті: написати листівку-запрошення на вечірку по завершенню навчального року за зразком першої вправи).


                                 17 грудня 2024

                 Tuesday, the seventeenth of December

                                    Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: Shopping. Grammar. Покупки. Граматика.

                                                 Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1RaMKPEf0soGus3AtNIs0LlxBGAUbbHOK/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, 4, с. 62:

https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова, правило;   виконати письмово в. 1-2, с. 49   друкованому зошиті: 1) написати сумму і сказати скільке це коштує? 2) скласти запитання за зразком відповідно малюнку).


                               16 грудня 2024

                Monday, the sixteenth of December

                                    Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: Doing shopping. Grammar.

Робимо покупки. Граматика: множина іменників.

                                                 Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1BnRG5ay0qhNy9NKP1g4_jlxvsRn1o6uj/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1, с. 61:

https://drive.google.com/file/d/1-JU2vqEkcAMtyLAEHZ5qJDS3dJOkOg2a/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова, правило;   виконати письмово в. 1-2, с. 48   друкованому зошиті: 1) вставити в речення відповідний прислівник з поданих вище; 2) скласти та записати  речення за зразком відповідно до малюнку).


                               12 грудня 2024

                  Thursday, the twelfth of December  

                                  Classwork      

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: In the shop. Countable/Uncountable nouns.

У магазині. Злічувані/Незлічувані іменники.

                                                 Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1YDjmO8IWm-rmiaJ2bnC-Bdmj1figu7gK/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, 4, с. 60:

https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:записати в словник та вивчити слова на с.60;   виконати письмово в. 1-2, с. 47   друкованому зошиті:1) поєднати предмет виміру з продуктом; 2) розв'язати кросворд.


                                 10 грудня 2024

               Tuesday, the tenth of December

                              Classwork    

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: Preparations for holiday. We do shopping.

Підготовка до свята. Робимо покупки до дня народження.

                                                 Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1h54igRCEo10XhDG_UOqKuQ9vq4Xrn-em/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 59:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:записати в словник та вивчити слова на с.59;   виконати письмово в. 1-2, с. 46   друкованому зошиті: 1) за допомогою малюнка скласти речення за зразком першого; 2) поєднати ствердження з реакцією.


                            9 грудня 2024

                Monday, the ninth of December

                            Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: How old will you be next year? Numerals.

Скільки років тобі буде наступного року? Граматика: десятки.

                                                 Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1gwIut3Oe2IqGZNddQJnxYfsV6xccvecJ/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 58:

https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1, 2, 3, с. 45   друкованому зошиті: 1)вставити пропущені літери; 2) написати відповідний місяць; 3) скласти питання за таблицею і надати коротку відповідь на нього).


                             5 грудня 2024

                 Thursday, the fifth of December  

                             Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: At the birthday party. На вечірці до дня народження.

                                    Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/15bQLcqgQzUFkEwPLLd4h4eB1eOuxPQ-B/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 57:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 44  друкованому зошиті: 1) доповнити речення; 2) надати коротку стверджувальну або заперечну відповідь).


                           3 грудня 2024

               Tuesday, the third of December   

                               Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: My future plans. Плани на майбутнє.

                                          Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1W9qtTg-LVUtgEsEFpc9CfHP-VEYvmkO4/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 56:

https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 43 (у друкованому зошиті: 1) скласти речення за таблицею та записати їх; 2) доповнити листівку-запрошення на вечірку до дня народження).


                              2 грудня 2024

                Monday, the second of December

                                 Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: The Night before Christmas. Свята. Ніч перед Різдвом.

                                          Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/10htPDXLSBOuTBKnvRqsZZyHK7KoGFFdx/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, 5, с. 54-55: 

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 42 (у друкованому зошиті:1) розв'язати кросворд; 2) доповнити речення відповідними словами із прямокутників);


                               28 листопада 2024

               Thursday, the twenty-eighth of November 

                                 Classwork    

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: Holidays. St.Nicholas Day. Свята. День Святого Миколая. 

                                          Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1o3MklAUDNww1MAiV_iqAeNz4KmQR1eZs/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, 4, с. 53: 

https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 41 (у друкованому зошиті: 1) надати короткі та повні  відповіді на запитання; 2)доповнити речення відповідним словом праворуч).


                           26 листопада 2024

               Tuesday, the twenty-sixth of November    

                                     Classwork

Тема: Unit 3. Let's celebrate!  Нумо святкувати! 

Підтема: Holidays. Свята.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1a60saphLGM9ggVReDzECviOJYMsRwnSj/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 52: 

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 40 (у друкованому зошиті: 1) із поданих літер скласти назви місяців(літера в середині кола - початок слова); 2) обрати правильне слово із поданих та доповнити речення).


                              25 листопада 2024

                 Monday, the twenty-fifth of November

                                   Classwork

 Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 2

                                  (продовження)

                                            План

І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка,  мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи.

 ІІ. Практична частина:

Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .

а) виконання учнями діагностувальної роботи № 2 по темі: "My Homeplace"  "Моє помешкання"виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Task 3); читання (Task 5); письма (Task 6). 

b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.

Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!  


                             21 листопада 2024

               Thursday, the twenty-first of November

                                          Classwork

 Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

 Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 2

                                            План

І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка,  мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи.

 ІІ. Практична частина:

Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .

а) виконання учнями діагностувальної роботи № 2 по темі: "My Homeplace" "Моє помешкання "виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 1, 2); слухання (Task 4); 

b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.

Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!  


                                  19 листопада 2024

       Tuesday, the nineteenth of November  

                      Classwork

 Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

 Підтема: Revision. Узагальнення вивченої теми.

                                              Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні вправи.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1Rzp4i80HTE0AAkZkwMO0hzUBrEv9YuN-/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 37-38 (у друкованому зошиті:1) розташувати слова по колонкам: які предмети побуту відповідно до кімнат; 2)подивитися на малюнок вітальні та доповнити речення відповідним прийменником праворуч).


                    18 листопада 2024

         Monday, the eighteenth of November  

                             Classwork 

 Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

 Підтема: Story Time. Час цікавих історій. У мегаполісі.

                                      Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні вправи.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1ceaZ_xKMizcGtUynEG0glnKwzsvLX6MD/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 46-47: 

 https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 36 (у друкованому зошиті: 1) виправити речення; 2) розкрити дужки та розшифрувати слово і вписати); всі вправи за змістом оповідання 2, с. 46-47 у підручнику)


                       14 листопада 2024

            Thursday, the fourteenth of November

                              Classwork

Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

 Підтема: The Sightseeings of London.  Лондон. Визначні місця. 

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1ZVjOR7NW8nRvlKIG4-35NLym_HQlgU9O/view?usp=sharing

 Аудіоматеріал до в. 1-2, 4, с. 44-45: 

 https://drive.google.com/drive/folders/1NxkhvALVEti_okNSj8IzuhLR2j3cC8Iu?usp=sharing

   ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: прописати по рядку нові слова в зошиті та вивчити їх напам'ять; виконати письмово в. 1-2, с. 35 (у друкованому зошиті: 1)вписати пропущені літери та пронумеровати малюнки відповідно словам; 2) написати відповіді на запитання про Лондон за змістом оповідання на с.44 у підручнику).                         


                               12 листопада 2024

                     Tuesday, the twelfth of November

                                      Classwork

 Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

Підтема: How to find a place in the city/town. 

                  Як зорієнтуватись у місті.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1l4iwxZQ4BWGhYC65_lEQsTbDEb96jfpF/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 42:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: прописати по рядку нові слова в зошиті та вивчити їх напам'ять; виконати письмово в. 4, с. 42-43 по підручнику (подивитися на карту міста  на с.43 та доповнити речення відповідним прийменником (праворуч с.42).


                         11 листопадак 2024

             Monday, the eleventh of November 

                                 Classwork

 Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

Підтема: Walking round the city. Подорож по місту.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1cg16OdLPsOTIJDtlsEce3jM-TzZV5z3l/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 41:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: прописати по рядку нові слова в зошиті та вивчити їх напам'ять; виконати письмово в. 1-2, с. 33 (у друкованому зошиті: у першій вправі треба розв'язати кросворд; у другій вправі: прочитати речення, подивитись на малюнок та надати відповіді на запитання, вибравши правильний варіант праворуч: 4-6 дописати питання та відповіді на зразком).


                             7 листопада 2024

                  Thursday, the seventh of November   

                                 Classwork

 Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

Підтема: My street. Моя вулиця.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1c5XEATjJK-xwtaJGkV00sxuqTcA3d7LI/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 40:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: прописати по рядку нові слова в зошиті та вивчити їх напам'ять; прочитати та перекласти усно в.2, с. 40 у підручнику.


                               5 листопада 2024

                      Tuesday, the fifth of November 

                                      Classwork

 Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

Підтема: My room. Grammar.

 Моя кімната. Граматика: порівняльний ступень  прикметників.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1JLMJRVbBnKtj8IRPLILj195vHXxvn7Mf/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1, с. 38:

https://drive.google.com/file/d/1ilg1RavqFvOspUx24RjNRfHLdNg4UnMl/view?usp=sharing

(Текст оповідання  в. 1, с. 38 - на другій внутрішній обкладинці підручника)

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1, с. 31 (у друкованому зошиті: прослухати знову оповідання в.1, с.38 в аудіоматеріалах до уроку та доповнити речення словами за змістом оповідання).


                                  4 листопада 2024

                        Monday, the fourth of November

                                         Classwork

Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

Підтема: My House. Grammar: prepositions of place.

Мій будинок. Граматика: прийменники місця.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1ueXkzl_Ru6oy576mSc1YJny3YcMhBB4-/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1, 3-4, с. 37:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати по підручнику  письмово  в. 5, с. 37 (у звичайному зошиті в лінію: за зразком  доповнити речення відповідними вивченими словами (предмети побуту) в відповідних кімнатах квартири  чи у будинку ).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                             24 жовтня 2024

           Thursday, the twenty-fourth of October

                          Classwork

    Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

     Підтема: At my homeplace. Furniture. У помешканні. Меблі.

Grammar: "There is/There are". Питальна та заперечна форми.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/10UrrVlaaz1i1n4U-qZOSaedH-a4fDssh/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 35:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1, с. 29 (у друкованому зошиті: подивитись на малюнок кімнати та дати короткі відповіді на подані запитання за правилом).


                     22 жовтня 2024

Tuesday, the twenty-second of October

                        Classwork

    Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

     Підтема: At my homeplace. У помешканні.

                     Grammar: "There is/There are"

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1EFFyCJF30ueq-AOBGosea0ynQFOCGdz2/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1, с. 34:

https://drive.google.com/file/d/192lBqcpZLYCwe09XCT_vJJJcCkAYNrwR/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати по підручнику  письмово  в. 4, с. 34 (у звичайному зошиті в лінію: за зразком  доповнити речення відповідними вивченими словами (предмети побуту) у своїй квартирі чи у будинку ).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                     21 жовтня 2024

     Monday, the twenty-first of October

                        Classwork

    Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання.

     Підтема: English houses. Англійські домівки.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/11vhgkmq5x7eLeZl_enUzKk9jdDw3Uk8R/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1, с. 33:

https://drive.google.com/file/d/19DF8YWSeyESLR96a2OYufA_HRrzI0Gy-/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1-2, с. 27 (у друкованому зошиті: за малюнком винайти назви кімнат в ланцюжку та обвести в кружок; у другій вправі за малюнком доповнити речення ).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                        17 жовтня 2024

             Tuesday, the fifteenth of October  

                                    Classwork   

   Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2.  Моє помешкання: мій дім, вулиця. 

 Підтема: Where do my friends and I live? Де мешкаю я та мої друзі? 

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1mY8BVKNEbmm5gtL9eXfkDk432VnGfAbl/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1, с. 32:

https://drive.google.com/file/d/1B8yktuBFsyLz8sU6qt6MPbLhmUmwAY93/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 2, с. 26 (у друкованому зошиті: дати відповіді на запитання про своє помешкання повним реченням англійською мовою за зразком в.1, с. 32 у підручнику).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!

                     

                  15 жовтня - допрацьовуємо самостійно завдання контрольної роботи, які ще не зробили. Перевіримо на наступному уроці.


                               14 жовтня 2024

                 Monday, the fourteenth of October

                  Тема: Unit 1. It' s my lifeРозділ 1. Це є моє життя.

Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 1

                                  (продовження)

                                            План

І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка,  мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи.

 ІІ. Практична частина:

Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .

а) виконання учнями діагностувальної роботи № 1 по темі: "It's my life" "Це є моє життя "виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 3, 5); читання (Task 7); письма (Task 8). 

b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.

Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!  

                 


                                  10 жовтня 2024

                      Thursday, the tenth of October

 Тема: Unit 1. It' s my lifeРозділ 1. Це є моє життя.

Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 1

                                            План

І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка,  мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи.

 ІІ. Практична частина:

Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .

а) виконання учнями діагностувальної роботи № 1 по темі: "It's my life" "Це є моє життя "виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 1, 2, 4); слухання (Task 6); 

b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.

Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!  


                                         8 жовтня 2024

                                 Tuesday, the eighth of October

                                                Classwork

 Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

 Підтема: Story Time. Revision: Present Continuous Tense. 

   Час читати історії.  Повторення. Теперішній тривалий час.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні вправи.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1U5DXg4PuH1EyY8uGn9CI-3Eq0qglFUDl/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 27:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 3, с. 22 (у друкованому зошиті: прочитати доповідь пірата з безлюдного острова та доповнити речення, відповідним дієсловом: "am" або "is" або "are"; 

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                       7 жовтня 2024

            Monday, the seventh of October  

                     Classwork

 Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

 Підтема: What are they doing now? Чим вони зайняті зараз? 

Grammar: Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1VBOQ64WgZXMvnid2wjWnEHfpaW0fbd9O/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1-2, с. 20 (у друкованому зошиті: у першій вправі: за малюнками склади запитання  та відповіді за зразком та за правилом; у другій: із поданих слів у ланцюжку склади та запиши правильне запитання ).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                       3 жовтня 2024 - робота в асинхронному режимі.


                    1 жовтня 2024

            Tuesday, the first of October 

                            Classwork

 Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

 Підтема: What are you doing now? Що ти зараз робиш? 

Grammar: Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час.

                                           Plan

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1e8jR1-YD_fwEkn5DxbdWOQRS-aQbao_-/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1-2, с. 19 (у друкованому зошиті: у першій вправі: доповнити речення, відповідним дієсловом за правилом).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                          30 вересня 2024

        Monday, the thirtieth of September   

                            Classwork

 Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

 Підтема: I like to have a rest. Я люблю відпочивати.

Grammar: Present Continuous Tense. Граматика: Теперішній тривалий час.

                                             План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1q0W1dL7PDqcQ_LIKJ1j8_2E4fGx90SF8/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в.1, с. 22:

https://drive.google.com/file/d/1nEE3Si94pQoSu_1Ok6k7143SxJKyotn2/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1-2, с. 18 (у друкованому зошиті: у першій вправі: доповнити речення, що роблять діти на малюнках; 

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                             26 вересня 2024

              Thursday, the twenty-sixth of September   

                                 Classwork

  Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

    Підтема: The things you like doing. The collection you have got.

                      Мої захоплення та колекціонування.

                                             План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1oA20AgOidkXQFr_-f6sCmPa00RY18V_P/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в.1-3, с. 20-21:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 5, с. 21 (у звичайному  зошиті: написати листа своєму другу або подрузі про себе: дати відповіді на  запитання. Має бути 6 речень. Лист починається так:

Dear ....(ім'я того, до кого звертаєтесь), з нового рядка ці речення:

1. I am fond of ...(чим захоплюєшся : дієс лово + -ing)

2. My favourite subject at school is ...

3. I like ... (що люиш робити вдома: дієслово + -ing)

4. I have got the collection of ...

5. I go to the (назва гуртка) ...

6. My favourite sport is ...

Закінчення листа має бути таким: з нового рядка:

Best wishes, ... (ім'я того, хто писав листа).



                              24 вересня 2024

                Tuesday, the twenty-fourth of September   

                                     Classwork

   Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

    Підтема: Hobbies and Clubs. Хобі та гуртки за інтересами.

                                             План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1X35NmQzX1hFw4C37oV483vamqBYB-xOL/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в.1-2, с. 19:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1- 2, с. 16 (у друкованому зошиті: з'єднати з відповідним словом; скласти 3 речення з відповідними словосполученнями; заповнити анкету англійською мовою).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                               23 вересня 2024

                 Monday the twenty-third of September

                                      Classwork

      Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

    Підтема: My and my friends' hobbies. 

Мої захоплення та захоплення моїх друзів.

                                             План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1Y60cWHBhAjwVXuwmEkNJAO5TdqbFy4Sm/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати по підручнику  в. 4, с. 18  (у звичайному зошиті в лінію:  письмово скласти 5 речень про улюблені справи мами, тата, брата та сестри  і своє хобі за зразком, використовуючи вивчені слова.

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                                       19 вересня 2024

               Thursday, the nineteenth of September

                                     Classwork

      Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

    Підтема: My friends' working day. Розпорядок дня моїх друзів.

                                             План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1BlKAPCgcQnSM1QEQHB7hAoLPoaMMBqFD/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати по підручнику письмово в. 3, с. 17  (у звичайному зошиті в лінію: скласти 5 речень про розпорядок дня свого друга або подруги за зразком.

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                                17 вересня 2024

          Tuesday, the seventeenth of September

                         Classwork

      Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

    Підтема: My working day. Мій розпорядок дня.

                                             План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1defSeKkgCJIGQUy8o-p1T4Qy8vEJrQyY/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в.5, с. 16:

https://drive.google.com/file/d/1DEkINc-vXCc2LbC6_Uu8CSrisjGh0hNc/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати по підручнику письмово в. 1(b), с. 15  (у звичайному зошиті в лінію: переписати речення та доповнити інформацією про себе, використовуючи вивчені слова).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                           16 вересня 2024

              Monday, the sixteenth of September

                                 Classwork

Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя. 

Підтема:  Kids' favourite games. Улюблені ігри дітей.

                                             План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

 Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

 https://drive.google.com/file/d/1-_phsCHqg7_9sw6dpdj4FWIf6pUFYEHr/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в.1, с. 13:

https://drive.google.com/file/d/110RSrehzjX8gChWomnlXJzv_rAOd_iFE/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 4, с. 14  (у звичайному зошиті в лінію: переписати речення та вставити відповідний займенник "their" - "їх"або "our"- "наш").

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                                12 вересня 2024

                    Thursday, the twelfth of September    

                                   Classwork         

 Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1.  Моє життя.                              

Підтема: My favourities. My friends' favourities.

                  Мої уподобання та уподобання моїх друзів.

                                              План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.

 ІІ. Практична частина:

   Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя: 

https://drive.google.com/file/d/1Bkuba8xhJkA4X2W9YqGDdH1qvBXTP7VW/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в.1, с. 12:

https://drive.google.com/file/d/1O03OiQ24bwhx6rE4eVNwCmoYywko65Ge/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 4, с. 12  (у звичайному зошиті в лінію: скласти та написати речення про улюблені речі за зразком).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                            10 вересня 2024

                  Tuesday, the tenth of September

                                   Classwork

Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!

 Підтема: Lesson 5. Revision. Friends from different countries.

Урок 5. Повторення. Друзі з різних країн.

                                План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні  ігри.

 ІІ. Практична частина:

   Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя: 

https://drive.google.com/file/d/1dVFGpazHnkKfWw9ZFLFpB6PfYN183Hb3/view?usp=sharing

Аудіоматеріал до в.1, с. 11:

https://drive.google.com/file/d/11XAwQwOWNSDVD9K5WyTq2orpp4ijLJmQ/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 1- 2, с. 8 (у друкованому зошиті).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                               9 вересня 2024

               Monday, the ninth of September

                                   Classwork

Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!

 Підтема: Lesson 4. Revision. Let me introduce myself and my friend.

 Урок 4. Повторення. Знайомство. Дозвольте представити себе та мого друга.

                                  План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні  ігри.

 ІІ. Практична частина:

   Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя: 

 https://drive.google.com/file/d/1cb9bHBhJMzNaj8vuV-FOGTg8KEMebdip/view?usp=sharing                          

Аудіоматеріали до в.1, 2, с. 10:

https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 2, с. 7 (у друкованому зошиті: вставити пропущені займенники та прочитати діалог ).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                                 5 вересня 2024

                     Wednesday, the fifth of September

                                           Classwork

   Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!

 Підтема: Lesson 3. Revision. School. School Supplies.

                Урок 3. Повторення. Школа. Шкільне приладдя.

                                                         План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні  ігри.

 ІІ. Практична частина:

   Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1EdnDeyK2qFaxvztStR6QgWCDsLYNE7eB/view?usp=sharing

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 2, с. 6 (у друкованому зошиті: назвати та написати англійською мовою шкільні речі, які є в твоєму портфелі).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                                            3 вересня 2024

                                Tuesday, the third of September

                                                Classwork

  Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!

Підтема: Lesson 2. Revision. Where are you from?

                  Урок 2. Повторення. Звідки ти є?

                                                        План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні  ігри.

 ІІ. Практична частина:

   Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/1KxRFqKggZ4eZQlvbKwYoJQ0d3CF5Mcyx/view?usp=sharing

ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 4, с. 8 (у звичайному зошиті в лінію: скласти та написати речення про дівчинку Тіну англійською мовою за поданою інформацією).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


                                                    2 вересня 2024

                                  Monday, the second of September

                                              Classwork

  Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!

  Підтема: Lesson 1.Revision. Урок 1. Повторення:знайомство. 

                                                        План

І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу.  Рухливі вправи. Навчальні  ігри.

 ІІ. Практична частина:

   Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:

https://drive.google.com/file/d/17pencfQG5yNOI9EPBz_QObngXjkS45pS/view?usp=drive_link

 ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:  виконати письмово в. 2, с. 4 (у друкованому зошиті: скласти та написати речення про себе англійською мовою).

Бажаю успіху! Всім миру і добра!


Немає коментарів:

Дописати коментар