Покликання на онлайн урок англійськоі мови (понеділок, вівторок, четвер):
https://meet.google.com/meo-ascg-ewh
Посилання на електронний підручник "English with smiling Sam 4" автор Оксана Карпюк:
https://drive.google.com/file/d/1rYLw9XfwvLR_AF0sZX9oGKgxEiT-ngH2/view?usp=drive_link
Посилання на електронний робочий зошит "English with smiling Sam 4. Activity Book":
https://drive.google.com/file/d/1pkTaZP8PBZAVaJNBiQvomza8aj2b4rTd/view?usp=drive_link
11 березня 2025
Tuesday, the eleventh of March
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: Story Time. Час слухати та читати цікаві історії.
Plan
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/15RLoQR56r0pdQhgiVkW95XLVkuF3sSyo/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: вивчити слова та повторити правило; виконати по друкованому зошиту письмово в. 4-5, с.79 (4) розшифрувати слова; 5) переписати речення, змінивши прикметник з протилежним значенням).
10 березня 2025 - працюємо з повторенням (асинхронно).
6 березня 2025
Thursday, the sixth of March
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: The different places on the Earth. Grammar.
Різні місця на планеті Земля. Граматика. Повторення.
Plan
ІІ. Практична частина:
1. Vocabulary work. Словникова робота: повторення слів по темі "The world of nature" "Світ природи". Vocabulary Quiz.
2. Grammar work. Граматика. Повторення. Вищий та найвищий ступені порівняння прикметників: виконання завдань на закріплення граматичної теми усно та письмово по підручнику та друкованому зошиту. Grammar Ouiz.
3. Reading Comprehension. Читання з виконанням завдань. Виконання вправ 3-5, с. 94-95 (усно та письмово).
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова та правило; виконати по друкованому зошиту письмово в. 1, с.77(за змістом оповідання 3, с. 94-95 доповнити речення відповідними словами;
4 березня 2025
Tuesday, the fourth of March
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: The different places on the Earth. Forests and deserts.
Різні місця на планеті Земля. Ліси та пустелі.
Plan
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1SlEeQttbTG71a7GLsZWoHyxkXax3dasP/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: вивчити слова та повторити правило; виконати по друкованому зошиту письмово в. 1-2, с.76 (погрупувати подані слова у три стовпчики відповідно до картинки або місця).
3 березня 2025
Monday, the third of March
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: The different places on the Earth. Grammar.
Різні місця на планеті Земля. Найвищий ступінь порівняння прикметників.
Plan
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1f7u48VQD4Y6h5iaeaFc045nUdOEqnjtl/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова та правило; виконати по друкованому зошиту письмово в. 3, с.74 ( скласти та записати 3 речення з найвищим ступенем порівняння за зразком ).
27 лютого 2025
Thursday, the twenty-seventh of February
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: The different places on the Earth. Grammar.
Різні місця на планеті Земля. Найвищий ступінь порівняння прикметників.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/100nw679LRbiHd0gGv8viUfBNZudX4F1s/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask: повторити слова, вивчити правило; виконати письмово в. 1-2, с.74 (у друкованому зошиті: 1) утворити пропущені ступені порівняння прикметників; 2) за допомогою поданих прикметників утворити найвищий ступінь порівняння та додати відповідний іменник і вписати в речення).
25 лютого 2025
Tuesday, the twenty-fifth of February
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: The different places on the Earth. The Comparatives.
Різні місця на планеті Земля. Граматика.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
1. Vocabulary work. Словникова робота: вивчення нових слів по темі "The world of nature" "Світ природи" та виконання лексичних вправ по підручнику письмово та усно: в.1-2, с. 92:
poles - полюси; the North Pole – північний полюс; the South Pole – південний полюс; the Earth – планета Земля; an ocean - океан; a desert - пустеля; a tropical forest – тропічний ліс; dry - сухий; a plant - рослина.
2. Grammar work. Граматика. Повторення. Вищий ступінь порівняння прикметників:
а) повторення правила утворення вищого ступіню прикметників;
b) виконання завдань на закріплення граматичної теми усно та письмово по підручнику та друкованому зошиту.
ІІІ. Hometask: вивчити слова та повторити правило; виконати письмово в. 1, 3, с.73 (у друкованому зошиті: 1) утворити вищий ступінь порівняння поданих прикметників; 3) вибрати правильний варіант слова).
24 лютого 2025
Monday, the twenty-fourth of February
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: Winter weather and activities. My favourite season.
Зимова погода та розваги. Улюблена пора року.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/100nw679LRbiHd0gGv8viUfBNZudX4F1s/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask: повторити слова, вивчити правило; виконати письмово в.2, с.72 (у друкованому зошиті: розташувати подані слова, які позначають гарну погоду у "сонечко", а погану погоду - у "хмаринку". Скласти та записати одне речення яка погода подобається і чому, а друге - яка не подобається і чому).
20 лютого 2025
Thursday, the twentieth of February
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: The weather in winter. Grammar: Comparative degree of adjectives.
Погода взимку. Граматика: вищий ступінь порівняння простих прикметників.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/100nw679LRbiHd0gGv8viUfBNZudX4F1s/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова та вивчити правило; виконати по підручнику письмово в.3-4, с.90-91 (у звичайному зошиті: 3) утворити простий або вищий ступінь порівняння прикметників; 4) доповнити речення відповідними прикметниками із в.3, с.90).
18 лютого 2025
Tuesday, the eighteenth of February
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: Activities in winter. Розваги взимку.
Past Simple Tense. Простий минулий час.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
1. Vocabulary work. Словникова робота. Виконання лексичних вправ по темі "Зима. Погода та розваги взимку" по підручнику та друкованому зошиту письмово та усно.
2. Grammar work. Граматика. Past Simple Tense. Простий минулий час. Стверджувальна, питальна та заперечні форми:
a) правило утворення, с. 89; b) граматичні вправи на закріплення по підручнику та друкованому зошиту усно та письмово.
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова та вивчити правило, с. 89; виконати письмово в.5, с.71 (у друкованому зошиті:скласти та записати 5 запитань за таблицею та надати коротку відповідь на свої запитання за зразком).
17 лютого 2025
Monday, the seventeenth of February
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: A letter to my Friend. Past Simple Tense.
Лист другу. Простий минулий час.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1iUCk3bFk_H3lbU1hi63hrjKZLBh9vpUO/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, 5, с. 88-89:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова, с. 88 у підручнику та вивчити правило, с. 89; виконати письмово в.3-4, с.71 (у друкованому зошиті).
13 лютого 2025
Thursday, the thirteenth of February
Classwork
Тема: Unit 5. The world of nature. Світ природи.
Підтема: Winter. Зима. Past Simple. Простий минулий час.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1iUCk3bFk_H3lbU1hi63hrjKZLBh9vpUO/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, 5, с. 88-89:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: вивчити нові слова, с.88; повторити правило; виконати письмово в.2-3, с.70-71 (у друкованому зошиті: 2) на малюнку обвести та записати слова-дії, що ти зазвичай робиш взимку; 3) використовуючи слова-дії попередньої вправи, скласти речення у теперішньому та в минулому часі за зразком вправи).).
11 лютого 2025
Tuesday, the eleventh of February
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 4
(продовження)
План
І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка, мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи.
ІІ. Практична частина:
Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .
а) виконання учнями діагностувальної роботи № 4 по темі: "Health and body care." " Здоров'я та гігієна людини": виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 2, 3); читання (Task 5); письма (Task 6).
b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.
Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!
10 лютого 2025
Monday, the tenth of February
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 4
План
І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка, мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи.
ІІ. Практична частина:
Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .
а) виконання учнями діагностувальної роботи № 4 по темі: "Health and body care." " Здоров'я та гігієна людини": виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 1, 2, 3); слухання (Task 4);
b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.
Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!
6 лютого 2025
Thursday, the sixth of February
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Revision. Повторення вивченої теми.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні ігри.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1GLT7vGcqVfBcakAFGs2FvfHlDhGRCG6F/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 2, с. 66-67 у друкованому зошиті: скласти та записати 8 реченнь, використовуючи дієслова "should/shouldn't" та словосполучення під малюнками).
4 лютого 2025
Tuesday, the fourth of February
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Let's read and write! Нумо читати та писати!
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні ігри.
ІІ. Практична частина:
1. Vocabulary revision: повторення вивчених ЛО по темі: " Здоров'я та гігієна людини". Виконання лексичних вправ по підручнику та по друкованому зошиту усно та письмово.
2. Grammar revision: розвиток граматичних навичок: повторення правила утворення часових форм дієслів: Present Simple, Present Continuous and Past Simple.
Виконання граматичних вправ по підручнику та по друкованому зошиту усно та письмово.
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова; граматичні правила; виконати письмово в. 1-2, с.64 (у друкованому зоиті).
3 лютого 2025
Monday, the third of February
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Story Time. Час цікавих історій.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/10iZKqlUIbkLMqPcR_QdISc9TFE8mQMSp/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 2, с.65 (у друкованому зошиті: доповнити речення відповідними словами за змістом оповідання в.1, с. 82-83 у підручнику).
30 січня 2025
Thursday, the thirtieth of January
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Take care of your health. Бережи своє здоров'я.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1eIIIsKc1HW17svjVilBq_ddbdNgKPP5V/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати по підручнику письмово в. 3, с. 81 (у звичайному зошиті: переписати речення та вставити відповідні слова з прямокутника; прочитати та перекласти).
28 січня 2025
Tuesday, the twenty-eighth of January
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: I have a cold. У мене застуда.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1Vkc4YD5m_fzV6yzFAiEBMS2U1tm2cmIH/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 2, с. 80:
https://drive.google.com/file/d/1-jactniRydbGN5hUbDHjP9sy04Va0NfO/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 3-4, с.63 (у друкованому зошиті: 3) за змістом прослуханого оповідання у в.2, с.80 у підручнику доповнити речення відповідними словами); 4) поєднати дві відповідні частини у речення та скласти свої 3 речення та записати у вільні рядки).
27 січня 2025
Monday, the twenty-seventh of January
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: At the doctor's. У лікаря.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1idv_j31gVySKsdAods4NhVAVMFqOCZAR/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 62-63 (у друкованому зошиті:1) розкрити дужки та розшифрувати слово; 2) доповнити діалоги відповідними рядками слів за зразком вправ у зошиті та підручнику;
23 січня 2025
Thursday, the twenty-third of January
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Healthy problems. Useful advice.
Проблеми зі здоров'ям. Корисні поради .
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1oGd36KKc6hQztHxcctjjHkh42m7tJySJ/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 61 (у друкованому зошиті:1) поєднати проблему з вирішенням; 2) доповнити діалоги відповідними словами за зразком;
21 січня 2025
Tuesday, the twenty-first of January
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Illnesses. Хвороби.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1spHdpGAA0nqXOTOvHLrQ0Vq4wucqiLI2/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 76:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 60 (у друкованому зошиті:1) вписати пропущене слово (вверху) в речення; 2) позначити малюнок відповідно до речення;
20 січня 2025
Monday, the twentieth of January
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Good health is above wealth. Гарне здоров'я - запорука успіху.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1nA64LZOhWIcFEZY7PiYfCbe77ctWH_9o/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 2-3, с. 59 (у друкованому зошиті:2) за змістом в. 5, с. 75 у підручнику доповнити речення; 3) доповнити речення поданими вверху словами.
16 січня 2025
Thursday, the sixteenth of January
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Healthy Lifestyle. Здоровий спосіб життя.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1vLQFtSqOJEvr1XJZpsVGX9q_cqLYFyRO/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати по підручнику письмово в. 4, с. 74 (у звичайному зошиті в лінію: за зразком вправ підручника та зошита скласти та записати 5 речень, що варто робити або не робити, щоб бути здоровим).
14 січня 2025
Tuesday, the fourteenth of January
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Healthy habits. Здорові звички.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1K34rNU1hE8bMESgAX4lUJt8O95gqT8o9/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 4, с. 72:
https://drive.google.com/file/d/1PFzsHUlPIKbbaXMjH-9oudD0AyHp4mbF/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 5-6, с. 57 (у друкованому зошиті: 5) доповнити речення за змістом оповідання; 6) скласти та написати 5 речень-порад здорового способу життя за зразками).
13 січня 2025
Monday, the thirteenth of January
Classwork
Тема: Unit 4. Health and body care. Здоров'я та гігієна людини.
Підтема: Lizzy's healthy life. Здоровий спосіб життя Лізі.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нововго матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1VuSeFhFgZm2bp_r3VAhf23qBtki6B2Hq/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 2, с. 70:
https://drive.google.com/file/d/1XfBUOkvXvh_GoM69ActiVD4CjrSj-2mF/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1, 3, с. 56- 57 (у друкованому зошиті: 1)доповнити речення за змістом оповідання; 3) розташувати слова в реченні у правильному порядку,
26 грудня 2024
Thursday, the twenty-sixth of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: Revision. Повторення.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1ygNdhqPjJbjAqmg6rXWMDx3Duc0GWXT4/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити тему: слова, правило.
24 грудня 2024
Tuesday, the twenty-fourth of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 3
(продовження)
План
І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка, мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи.
ІІ. Практична частина:
Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .
а) виконання учнями діагностувальної роботи № 3 по темі: "Let's celebrate!" "Нумо святкувати!": виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 2, 4); читання (Task 6); Writing (Task 7).
b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.
Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!
23 грудня 2024
Monday, the twenty-third of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 3
План
І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка, мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи.
ІІ. Практична частина:
Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .
а) виконання учнями діагностувальної роботи № 3 по темі: "Let's celebrate!" "Нумо святкувати!": виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 1, 3, 4); слухання (Task 5);
b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.
Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!
19 грудня 2024
Thursday, the nineteenth of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: Preparing for the birthday party.
Готуємось до свята. День народження.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні вправи.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1EkXYVFUR5XGeB4gc4-9DTJOY_Ro_75O8/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова, правило; виконати письмово в. 2, с. 50 (у друкованому зошиті: написати листівку-запрошення на вечірку по завершенню навчального року за зразком першої вправи).
17 грудня 2024
Tuesday, the seventeenth of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: Shopping. Grammar. Покупки. Граматика.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1RaMKPEf0soGus3AtNIs0LlxBGAUbbHOK/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, 4, с. 62:
https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова, правило; виконати письмово в. 1-2, с. 49 (у друкованому зошиті: 1) написати сумму і сказати скільке це коштує? 2) скласти запитання за зразком відповідно малюнку).
16 грудня 2024
Monday, the sixteenth of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: Doing shopping. Grammar.
Робимо покупки. Граматика: множина іменників.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1BnRG5ay0qhNy9NKP1g4_jlxvsRn1o6uj/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1, с. 61:
https://drive.google.com/file/d/1-JU2vqEkcAMtyLAEHZ5qJDS3dJOkOg2a/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: повторити слова, правило; виконати письмово в. 1-2, с. 48 (у друкованому зошиті: 1) вставити в речення відповідний прислівник з поданих вище; 2) скласти та записати речення за зразком відповідно до малюнку).
12 грудня 2024
Thursday, the twelfth of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: In the shop. Countable/Uncountable nouns.
У магазині. Злічувані/Незлічувані іменники.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1YDjmO8IWm-rmiaJ2bnC-Bdmj1figu7gK/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, 4, с. 60:
https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:записати в словник та вивчити слова на с.60; виконати письмово в. 1-2, с. 47 (у друкованому зошиті:1) поєднати предмет виміру з продуктом; 2) розв'язати кросворд.
10 грудня 2024
Tuesday, the tenth of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: Preparations for holiday. We do shopping.
Підготовка до свята. Робимо покупки до дня народження.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1h54igRCEo10XhDG_UOqKuQ9vq4Xrn-em/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 59:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання:записати в словник та вивчити слова на с.59; виконати письмово в. 1-2, с. 46 (у друкованому зошиті: 1) за допомогою малюнка скласти речення за зразком першого; 2) поєднати ствердження з реакцією.
9 грудня 2024
Monday, the ninth of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: How old will you be next year? Numerals.
Скільки років тобі буде наступного року? Граматика: десятки.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1gwIut3Oe2IqGZNddQJnxYfsV6xccvecJ/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 58:
https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1, 2, 3, с. 45 (у друкованому зошиті: 1)вставити пропущені літери; 2) написати відповідний місяць; 3) скласти питання за таблицею і надати коротку відповідь на нього).
5 грудня 2024
Thursday, the fifth of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: At the birthday party. На вечірці до дня народження.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/15bQLcqgQzUFkEwPLLd4h4eB1eOuxPQ-B/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 57:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 44 (у друкованому зошиті: 1) доповнити речення; 2) надати коротку стверджувальну або заперечну відповідь).
3 грудня 2024
Tuesday, the third of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: My future plans. Плани на майбутнє.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1W9qtTg-LVUtgEsEFpc9CfHP-VEYvmkO4/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 56:
https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 43 (у друкованому зошиті: 1) скласти речення за таблицею та записати їх; 2) доповнити листівку-запрошення на вечірку до дня народження).
2 грудня 2024
Monday, the second of December
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: The Night before Christmas. Свята. Ніч перед Різдвом.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/10htPDXLSBOuTBKnvRqsZZyHK7KoGFFdx/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, 5, с. 54-55:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 42 (у друкованому зошиті:1) розв'язати кросворд; 2) доповнити речення відповідними словами із прямокутників);
28 листопада 2024
Thursday, the twenty-eighth of November
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: Holidays. St.Nicholas Day. Свята. День Святого Миколая.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1o3MklAUDNww1MAiV_iqAeNz4KmQR1eZs/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, 4, с. 53:
https://drive.google.com/drive/folders/1Wm-TnYbdWiWJmN5gmBHRWh0VpiA8K7RG?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 41 (у друкованому зошиті: 1) надати короткі та повні відповіді на запитання; 2)доповнити речення відповідним словом праворуч).
26 листопада 2024
Tuesday, the twenty-sixth of November
Classwork
Тема: Unit 3. Let's celebrate! Нумо святкувати!
Підтема: Holidays. Свята.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1a60saphLGM9ggVReDzECviOJYMsRwnSj/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 52:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 40 (у друкованому зошиті: 1) із поданих літер скласти назви місяців(літера в середині кола - початок слова); 2) обрати правильне слово із поданих та доповнити речення).
25 листопада 2024
Monday, the twenty-fifth of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 2
(продовження)
План
І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка, мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи.
ІІ. Практична частина:
Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .
а) виконання учнями діагностувальної роботи № 2 по темі: "My Homeplace" "Моє помешкання": виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Task 3); читання (Task 5); письма (Task 6).
b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.
Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!
21 листопада 2024
Thursday, the twenty-first of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 2
План
І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка, мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи.
ІІ. Практична частина:
Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .
а) виконання учнями діагностувальної роботи № 2 по темі: "My Homeplace" "Моє помешкання ": виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 1, 2); слухання (Task 4);
b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.
Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!
19 листопада 2024
Tuesday, the nineteenth of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: Revision. Узагальнення вивченої теми.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні вправи.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1Rzp4i80HTE0AAkZkwMO0hzUBrEv9YuN-/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 37-38 (у друкованому зошиті:1) розташувати слова по колонкам: які предмети побуту відповідно до кімнат; 2)подивитися на малюнок вітальні та доповнити речення відповідним прийменником праворуч).
18 листопада 2024
Monday, the eighteenth of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: Story Time. Час цікавих історій. У мегаполісі.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні вправи.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1ceaZ_xKMizcGtUynEG0glnKwzsvLX6MD/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 46-47:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 36 (у друкованому зошиті: 1) виправити речення; 2) розкрити дужки та розшифрувати слово і вписати); всі вправи за змістом оповідання 2, с. 46-47 у підручнику)
14 листопада 2024
Thursday, the fourteenth of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: The Sightseeings of London. Лондон. Визначні місця.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1ZVjOR7NW8nRvlKIG4-35NLym_HQlgU9O/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, 4, с. 44-45:
https://drive.google.com/drive/folders/1NxkhvALVEti_okNSj8IzuhLR2j3cC8Iu?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: прописати по рядку нові слова в зошиті та вивчити їх напам'ять; виконати письмово в. 1-2, с. 35 (у друкованому зошиті: 1)вписати пропущені літери та пронумеровати малюнки відповідно словам; 2) написати відповіді на запитання про Лондон за змістом оповідання на с.44 у підручнику).
12 листопада 2024
Tuesday, the twelfth of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: How to find a place in the city/town.
Як зорієнтуватись у місті.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1l4iwxZQ4BWGhYC65_lEQsTbDEb96jfpF/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 42:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: прописати по рядку нові слова в зошиті та вивчити їх напам'ять; виконати письмово в. 4, с. 42-43 по підручнику (подивитися на карту міста на с.43 та доповнити речення відповідним прийменником (праворуч с.42).
11 листопадак 2024
Monday, the eleventh of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: Walking round the city. Подорож по місту.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1cg16OdLPsOTIJDtlsEce3jM-TzZV5z3l/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 41:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: прописати по рядку нові слова в зошиті та вивчити їх напам'ять; виконати письмово в. 1-2, с. 33 (у друкованому зошиті: у першій вправі треба розв'язати кросворд; у другій вправі: прочитати речення, подивитись на малюнок та надати відповіді на запитання, вибравши правильний варіант праворуч: 4-6 дописати питання та відповіді на зразком).
7 листопада 2024
Thursday, the seventh of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: My street. Моя вулиця.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1c5XEATjJK-xwtaJGkV00sxuqTcA3d7LI/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 40:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: прописати по рядку нові слова в зошиті та вивчити їх напам'ять; прочитати та перекласти усно в.2, с. 40 у підручнику.
5 листопада 2024
Tuesday, the fifth of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: My room. Grammar.
Моя кімната. Граматика: порівняльний ступень прикметників.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1JLMJRVbBnKtj8IRPLILj195vHXxvn7Mf/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1, с. 38:
https://drive.google.com/file/d/1ilg1RavqFvOspUx24RjNRfHLdNg4UnMl/view?usp=sharing
(Текст оповідання в. 1, с. 38 - на другій внутрішній обкладинці підручника)
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1, с. 31 (у друкованому зошиті: прослухати знову оповідання в.1, с.38 в аудіоматеріалах до уроку та доповнити речення словами за змістом оповідання).
4 листопада 2024
Monday, the fourth of November
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: My House. Grammar: prepositions of place.
Мій будинок. Граматика: прийменники місця.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1ueXkzl_Ru6oy576mSc1YJny3YcMhBB4-/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1, 3-4, с. 37:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати по підручнику письмово в. 5, с. 37 (у звичайному зошиті в лінію: за зразком доповнити речення відповідними вивченими словами (предмети побуту) в відповідних кімнатах квартири чи у будинку ).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
24 жовтня 2024
Thursday, the twenty-fourth of October
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: At my homeplace. Furniture. У помешканні. Меблі.
Grammar: "There is/There are". Питальна та заперечна форми.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/10UrrVlaaz1i1n4U-qZOSaedH-a4fDssh/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 35:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1, с. 29 (у друкованому зошиті: подивитись на малюнок кімнати та дати короткі відповіді на подані запитання за правилом).
22 жовтня 2024
Tuesday, the twenty-second of October
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: At my homeplace. У помешканні.
Grammar: "There is/There are"
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1EFFyCJF30ueq-AOBGosea0ynQFOCGdz2/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1, с. 34:
https://drive.google.com/file/d/192lBqcpZLYCwe09XCT_vJJJcCkAYNrwR/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати по підручнику письмово в. 4, с. 34 (у звичайному зошиті в лінію: за зразком доповнити речення відповідними вивченими словами (предмети побуту) у своїй квартирі чи у будинку ).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
21 жовтня 2024
Monday, the twenty-first of October
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання.
Підтема: English houses. Англійські домівки.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/11vhgkmq5x7eLeZl_enUzKk9jdDw3Uk8R/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1, с. 33:
https://drive.google.com/file/d/19DF8YWSeyESLR96a2OYufA_HRrzI0Gy-/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 27 (у друкованому зошиті: за малюнком винайти назви кімнат в ланцюжку та обвести в кружок; у другій вправі за малюнком доповнити речення ).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
17 жовтня 2024
Tuesday, the fifteenth of October
Classwork
Тема: Unit 2. My Homeplace. Розділ 2. Моє помешкання: мій дім, вулиця.
Підтема: Where do my friends and I live? Де мешкаю я та мої друзі?
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1mY8BVKNEbmm5gtL9eXfkDk432VnGfAbl/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1, с. 32:
https://drive.google.com/file/d/1B8yktuBFsyLz8sU6qt6MPbLhmUmwAY93/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 2, с. 26 (у друкованому зошиті: дати відповіді на запитання про своє помешкання повним реченням англійською мовою за зразком в.1, с. 32 у підручнику).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
15 жовтня - допрацьовуємо самостійно завдання контрольної роботи, які ще не зробили. Перевіримо на наступному уроці.
14 жовтня 2024
Monday, the fourteenth of October
Тема: Unit 1. It' s my life. Розділ 1. Це є моє життя.
Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 1
(продовження)
План
І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка, мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи.
ІІ. Практична частина:
Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .
а) виконання учнями діагностувальної роботи № 1 по темі: "It's my life" "Це є моє життя ": виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 3, 5); читання (Task 7); письма (Task 8).
b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.
Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!
10 жовтня 2024
Thursday, the tenth of October
Тема: Unit 1. It' s my life. Розділ 1. Це є моє життя.
Підтема: Перевіримо знання. Діагностувальна робота № 1
План
І. Зустріч в Google Meet: ранкова зарядка, мовленнєва зарядка. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи.
ІІ. Практична частина:
Діагностувальна робота виконується на уроці в зошитах з тестовими завданнями (Test Book) з вивченої теми .
а) виконання учнями діагностувальної роботи № 1 по темі: "It's my life" "Це є моє життя ": виконання завдань з граматики та вивченої лексики (Tasks 1, 2, 4); слухання (Task 6);
b) формувальне оцінювання виконаної роботи учнями.
Бажаю успіху! Всім мирного неба і добра!
8 жовтня 2024
Tuesday, the eighth of October
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: Story Time. Revision: Present Continuous Tense.
Час читати історії. Повторення. Теперішній тривалий час.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні вправи.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1U5DXg4PuH1EyY8uGn9CI-3Eq0qglFUDl/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в. 1-2, с. 27:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 3, с. 22 (у друкованому зошиті: прочитати доповідь пірата з безлюдного острова та доповнити речення, відповідним дієсловом: "am" або "is" або "are";
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
7 жовтня 2024
Monday, the seventh of October
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: What are they doing now? Чим вони зайняті зараз?
Grammar: Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1VBOQ64WgZXMvnid2wjWnEHfpaW0fbd9O/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 20 (у друкованому зошиті: у першій вправі: за малюнками склади запитання та відповіді за зразком та за правилом; у другій: із поданих слів у ланцюжку склади та запиши правильне запитання ).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
3 жовтня 2024 - робота в асинхронному режимі.
1 жовтня 2024
Tuesday, the first of October
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: What are you doing now? Що ти зараз робиш?
Grammar: Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час.
Plan
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1e8jR1-YD_fwEkn5DxbdWOQRS-aQbao_-/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 19 (у друкованому зошиті: у першій вправі: доповнити речення, відповідним дієсловом за правилом).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
30 вересня 2024
Monday, the thirtieth of September
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: I like to have a rest. Я люблю відпочивати.
Grammar: Present Continuous Tense. Граматика: Теперішній тривалий час.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1q0W1dL7PDqcQ_LIKJ1j8_2E4fGx90SF8/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в.1, с. 22:
https://drive.google.com/file/d/1nEE3Si94pQoSu_1Ok6k7143SxJKyotn2/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1-2, с. 18 (у друкованому зошиті: у першій вправі: доповнити речення, що роблять діти на малюнках;
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
26 вересня 2024
Thursday, the twenty-sixth of September
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: The things you like doing. The collection you have got.
Мої захоплення та колекціонування.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1oA20AgOidkXQFr_-f6sCmPa00RY18V_P/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в.1-3, с. 20-21:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 5, с. 21 (у звичайному зошиті: написати листа своєму другу або подрузі про себе: дати відповіді на запитання. Має бути 6 речень. Лист починається так:
Dear ....(ім'я того, до кого звертаєтесь), з нового рядка ці речення:
1. I am fond of ...(чим захоплюєшся : дієс лово + -ing)
2. My favourite subject at school is ...
3. I like ... (що люиш робити вдома: дієслово + -ing)
4. I have got the collection of ...
5. I go to the (назва гуртка) ...
6. My favourite sport is ...
Закінчення листа має бути таким: з нового рядка:
Best wishes, ... (ім'я того, хто писав листа).
24 вересня 2024
Tuesday, the twenty-fourth of September
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: Hobbies and Clubs. Хобі та гуртки за інтересами.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1X35NmQzX1hFw4C37oV483vamqBYB-xOL/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в.1-2, с. 19:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1- 2, с. 16 (у друкованому зошиті: з'єднати з відповідним словом; скласти 3 речення з відповідними словосполученнями; заповнити анкету англійською мовою).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
23 вересня 2024
Monday the twenty-third of September
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: My and my friends' hobbies.
Мої захоплення та захоплення моїх друзів.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1Y60cWHBhAjwVXuwmEkNJAO5TdqbFy4Sm/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати по підручнику в. 4, с. 18 (у звичайному зошиті в лінію: письмово скласти 5 речень про улюблені справи мами, тата, брата та сестри і своє хобі за зразком, використовуючи вивчені слова.
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
19 вересня 2024
Thursday, the nineteenth of September
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: My friends' working day. Розпорядок дня моїх друзів.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1BlKAPCgcQnSM1QEQHB7hAoLPoaMMBqFD/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати по підручнику письмово в. 3, с. 17 (у звичайному зошиті в лінію: скласти 5 речень про розпорядок дня свого друга або подруги за зразком.
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
17 вересня 2024
Tuesday, the seventeenth of September
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: My working day. Мій розпорядок дня.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1defSeKkgCJIGQUy8o-p1T4Qy8vEJrQyY/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в.5, с. 16:
https://drive.google.com/file/d/1DEkINc-vXCc2LbC6_Uu8CSrisjGh0hNc/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати по підручнику письмово в. 1(b), с. 15 (у звичайному зошиті в лінію: переписати речення та доповнити інформацією про себе, використовуючи вивчені слова).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
16 вересня 2024
Monday, the sixteenth of September
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: Kids' favourite games. Улюблені ігри дітей.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1-_phsCHqg7_9sw6dpdj4FWIf6pUFYEHr/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в.1, с. 13:
https://drive.google.com/file/d/110RSrehzjX8gChWomnlXJzv_rAOd_iFE/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 4, с. 14 (у звичайному зошиті в лінію: переписати речення та вставити відповідний займенник "their" - "їх"або "our"- "наш").
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
12 вересня 2024
Thursday, the twelfth of September
Classwork
Тема: Unit 1. It's my life. Розділ 1. Моє життя.
Підтема: My favourities. My friends' favourities.
Мої уподобання та уподобання моїх друзів.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Вивчення нового матеріалу.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1Bkuba8xhJkA4X2W9YqGDdH1qvBXTP7VW/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в.1, с. 12:
https://drive.google.com/file/d/1O03OiQ24bwhx6rE4eVNwCmoYywko65Ge/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 4, с. 12 (у звичайному зошиті в лінію: скласти та написати речення про улюблені речі за зразком).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
10 вересня 2024
Tuesday, the tenth of September
Classwork
Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!
Підтема: Lesson 5. Revision. Friends from different countries.
Урок 5. Повторення. Друзі з різних країн.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні ігри.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1dVFGpazHnkKfWw9ZFLFpB6PfYN183Hb3/view?usp=sharing
Аудіоматеріал до в.1, с. 11:
https://drive.google.com/file/d/11XAwQwOWNSDVD9K5WyTq2orpp4ijLJmQ/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 1- 2, с. 8 (у друкованому зошиті).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
9 вересня 2024
Monday, the ninth of September
Classwork
Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!
Підтема: Lesson 4. Revision. Let me introduce myself and my friend.
Урок 4. Повторення. Знайомство. Дозвольте представити себе та мого друга.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні ігри.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1cb9bHBhJMzNaj8vuV-FOGTg8KEMebdip/view?usp=sharing
Аудіоматеріали до в.1, 2, с. 10:
https://drive.google.com/drive/folders/1d7FLxJic9Q4c1yJ9M2acVsbTwoByAMj7?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 2, с. 7 (у друкованому зошиті: вставити пропущені займенники та прочитати діалог ).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
5 вересня 2024
Wednesday, the fifth of September
Classwork
Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!
Підтема: Lesson 3. Revision. School. School Supplies.
Урок 3. Повторення. Школа. Шкільне приладдя.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні ігри.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1EdnDeyK2qFaxvztStR6QgWCDsLYNE7eB/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 2, с. 6 (у друкованому зошиті: назвати та написати англійською мовою шкільні речі, які є в твоєму портфелі).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
3 вересня 2024
Tuesday, the third of September
Classwork
Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!
Підтема: Lesson 2. Revision. Where are you from?
Урок 2. Повторення. Звідки ти є?
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні ігри.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/1KxRFqKggZ4eZQlvbKwYoJQ0d3CF5Mcyx/view?usp=sharing
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 4, с. 8 (у звичайному зошиті в лінію: скласти та написати речення про дівчинку Тіну англійською мовою за поданою інформацією).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
2 вересня 2024
Monday, the second of September
Classwork
Тема: Вступ. Starter. Hello again! Знову привіт!
Підтема: Lesson 1.Revision. Урок 1. Повторення:знайомство.
План
І. Зустріч в Google Meet: мовленнєва зарядка, фонетичні вправи. Повторення вивченого матеріалу. Рухливі вправи. Навчальні ігри.
ІІ. Практична частина:
Продивитись відеоурок та виконати завдання за вказівками вчителя:
https://drive.google.com/file/d/17pencfQG5yNOI9EPBz_QObngXjkS45pS/view?usp=drive_link
ІІІ. Hometask. Домашнє завдання: виконати письмово в. 2, с. 4 (у друкованому зошиті: скласти та написати речення про себе англійською мовою).
Бажаю успіху! Всім миру і добра!
Немає коментарів:
Дописати коментар